czwartek, 20 marca 2014

Pawie Piórko ♥


Motyw piórek jest ostatnio bardzo popularny. Na ubraniach, dodatkach i na paznokciach też :)
Ja postawiłam na motyw pawiego piórka. Bardzo mi się te paznokcie podobają :)

Paznokcie pomalowałam lakierem Eveline, Mini Max, 683 oraz przykleiłam naklejki wodne które kupiłam na allegro od użytkownika PROMOTO - PROMOTO
Jestem bardzo zadowolona z naklejek wodnych. Jest to super opcja dla osób które nie lubią bawić się z paznokciami a jednak chciałyby na nich coś mieć. Naklejki są supercienkie i niewyczuwalne na paznokciach w przeciwieństwie do tradycyjnych naklejek na paznokcie. Jestem bardzo zadowolona i przeczuwam że już za niedługo kupię kolejne wzory :)





Pozdrawiam :*

27 komentarzy:

  1. Za każdym razem jak widzę te piórkowe naklejki jestem zachwycona - są świetne!
    A w połączeniu z tym lakierem prezentują się bardzo lekko i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne naklejki :) bardzo fajne polaczenie. Widywalam juz piorka ale zawsze na bialym lakierze, a tu taka odmiana. Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądają z tymi piórkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te piórka są przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają naprawdę fantastycznie :) Napewno budzą wielkie zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne :) Tło pasuje do tych naklejek idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten wzór, świetnie ułożyłaś piórka :)
    żeby nie okłamać, ja już chyba z 30 kartoników naklejek od Promoto zużyłam, kolejne tyle jest w drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier podkładowy jest genialny! moim zdaniem perfekcyjny nude!! Całość wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne takie delikatne lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie dzięki za odwiedziny na moim blogu :) Te pawie naklejki wyglądają fantastycznie - aż mnie kusi, żeby kiedyś pomyśleć o czymś podobnym, ale zbyt dużo czasu spędzam na majsterkowaniu i robieniu strojów. Szycie skóry i używanie gorącego kleju jednak nie pomagają w utrzymaniu paznokci w dobrym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te piórka, ja dzisiaj pierwszy raz nakładałam naklejki wodne na paznokcie :) Jutro pokażę efekty na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten Eveline jest cudny.
    Śliczne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten MiniMax to był mój pierwszy lakier z tej serii ;) a piórka wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona tym zdobieniem *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. kusicie tymi piórkami i kusicie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, Twoje pazurki wyglądają niesamowicie :) uwielbiam pawie piórka !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*